Shining Stars//
akhir cerita kita
Saturday 11 April 2015 | 11:41 | 0 Words
Hadir kau sedetik cuma
satu hari tu aku terpaksa lepaskan kau pergi
pergi jauh dari kehidupan aku
sakit . sumpa sakit .

Kalau lah kau dengar isi hati aku ni
kalaulah kau dengar apa yang selalu aku ucap
Kalaulah kau tahu apa yang aku rasa
Kalaulah kau paham aku jenis yang macam mana
Kalaulah kau ngerti semuanya
kalaulah............

Jujur, hati ini selalu rindu .
kadang aku buang rindu ni jauh2
aku benci .. rindu tu buad hati aku sakit
sakit sangat... :'(

Kau hilang..
hilang menyepi
tinggalkan aku sendiri
bila satu masa tu aku jumpa kau semula..
ada 'someone' di sisi kau
Allahuakbar.. hancur . semakin hancur hati ini .

Mahu tak mahu
aku kena jugak terima hakikat semua ni
kalau memang ini yang dah di takdirkan
antara kau dan aku
kalau memang ini penghujung jalan cerita kita
aku terima . aku redha kan semua nya..

Moga kau bahagia dengan 'cerita' baru kau
Aku doakan kau dekat sini 
Jaga diri . terima kasih sayang..




-Past- | -New-