Shining Stars//
Sunday 3 May 2015 | 11:32 | 0 Words

aku tak tahu masih ada lagi ke tidak cerita tentang kita
even dah lama tak tertulis 'buku' cerita tentang kita itu
tak terlakar dengan kenangan2 yang indah
tak terbait dengan puisi2 suka duka
aku tak tahu buku itu masih kita miliki ataupun tidak

entah kenapa baru sekarang aku tercari2
aku teringin perhias kan lagi buku itu
tapi, aku perlukan kau untuk kita sama2 lakar buku ni
untuk kau yang ada jauh dari mata aku
aku harap hati kau masih ada lagi tersisa untuk aku
aku tahu aku pernah campak kau macam tu je
aku tahu kau rasa seolah aku permainkan hati kau

tapi...kali ni, aku betul perlukan kau
aku rindu kau :(
aku sunyi
aku sedih
takde sape nak dengar problem aku
aku tahu kau anggap aku ni just cari kau time susah
aku tahu kau terluka dengan sikap aku
aku tahu aku kejam :'<
dan aku tahu tak mudah kau nak terima aku balik 
aku tahu.... hmm
semuanya dah terlambat ke ?
masih ada peluang untuk aku lagi tak ?.. 

*aku......
mula sayangkan kau . . .




-Past- | -New-